vineri, 29 iunie 2012

Confessions of a CHOCOholic...

Post-ul asta se vrea a fi un fel de epurare a sufletului meu de dependenta, care desi urasc persoanele dependente de ceva - i.e. fumat, baut, cosmetice, shopping, etc. - nu pot sa nu recunosc ca viciul meu principal e CIOCOLATA!

Eu IUBESC ciocolata! Aproape la fel ca pe cele mai importante persoane din viata mea, zilele in care nu mananc ciocolata sunt triste...si NU, nu se pune ALT desert, ca daca nu e cu maro e degeaba. De unde am dedus ca nu sunt dependenta de dulciuri, nu, doar de ciocolata :)

Nu merge cu ''manca o bomboana'' sau ''uite o tarta cu fructe'', nu, nu tine doar daca e maro, si contine cacao. Cred ca daca nu m-as ineca, as manca cacao cu lingura. Pentru ca nu imi plac neaparat ciocolatele fff dulci, ca atunci nu pot manca multa :P prefer cele negre, cat mai negre...la raionul cu ciocolata cand altii se uita la calorii, eu ma uit la procentul de cacao - doar ce e peste 70% trece testul.



Nu tine nici faza cu ''ciocolata preferata'', nu dom'le, e bune toate :) nu exista ciocolata naspa dupa mine, doar unele mai bune si altele SI MAI bune :P 

Si nici nu ii inteleg pe unii cand zic ''mh, nu prea ma omor eu cu ciocolata, prefer vanilia''... Cum sa preferi vanilia!? e asa seaca, fara gust, ok da poate vanilie cu cioco, dar mai bine nu ca se pierde efectul maroului.

Acelasi principiu e valabil si vara cand trecem pe inghetata: cat mai maro, cat mai putin alb. Pentru Marius cumpar dinalea de fructe si mai stiu eu ce, pt. mine maro, deja stim reteta.

Am auzit si varianta ca ''daca iti e pofta de ciocolata, ai nevoie de zinc, mananca nuci''...:| ma'ass, imi dai mie nuci cand eu as topi o tableta de Milka in 5 minute. Ca nu exista varianta cu ''lasam si pe maine'', nu, se mananca toata AZI!

Am contemplat o vreme si cu varianta lui Zorba grecul cu ciresele - i.e. sa manci pana nu mai poti, sa mai manci apoi pana vomiti, apoi sa lesini si cand iti revii sa mai manci o tura, si cand ai terminat no sa iti mai trebuiasca niciodata cirese in cazul lui - in cazul meu ciocolata. Mhmh, nu cred ca ar tine, probabil ca m-ar tine o saptamana si dup'aia....:D

Uf, ce bine e acum ca am scris randurile astea...ma duc sa caut la stoc ce am maro pt. azi :D

"Hi, I'm Cristina, and I'm a chocoholic"...

Daca se mai simte cineva poate facem niste intalniri :)) 

Krp

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: