luni, 28 aprilie 2014

I wanna be The One ... the only one!

Titlul acestui articol are o oarecare legatura cu continutul sau. In ce sens? Poate stiti sau nu melodia cantata de Eternal - I wanna be the only one - este o melodie foarte draga mie si care imi creeaza o euforie molipsitoare si ma binedispune instant ori de cate ori o aud! Si la fel se intampla si cu pasiunea mea pentru make-up.

Imi aduc aminte si acum ca eram inca in scoala primara cand am gasit la mama in sertar niste farduri si creioane, le-am "sustras" si pe ascuns, ma fardam cu ele impreuna cu prietenele mele. Apoi am inceput sa imi cumpar produsele mele, si astazi am o colectie de machiaje asa vasta incat nu mai stiu unde sa le pun si cum sa le sortez.

Si in acest sens, a fost o treaba foarte "paguboasa" din punct de vedere financiar cand am devenit reprezentat Oriflame, dupa ce o prietena care era deja inscrisa mi-a zis ca as putea sa imi cumpar minunatele produse la un pret mult mai mic. Si apoi, la fiecare catalog, ma simteam ca la shopping de reduceri!



Si azi, am aflat de la o prietena despre o campanie foarte tare pe care au lansat-o cei de la Oriflame, si chiar daca e pe ultima suta de metri, sper din tot sufletul sa am ocazia sa incerc noile produse.

Find deja consultant Oriflame, am aflat din timp de noile produse The One (mai multe puteti afla la adresa urmatoare: http://ro.oriflame.com/products/the-one), si ca orice fata, as vrea sa incerc tot ce e nou: noul rimel revolutionar, noile culori de rujuri si farduri etc. Savurez si "salivez" pe fiecare pagina a catalogului Oriflame cand apar produse noi, insa acum a fost ceva si mai si.

Motivul? Am aflat ca in cadrul The One, cei de la Oriflame si-au completat portofoliul de produse cu cateva produse rezistente la transfer.

Nu imi explic de ce nu au avut astfel de produse in gama lor pana acum, si in special am simtit lipsa rujurilor rezistente, care cu siguranta vor fi primele pe care le voi comanda din noua gama.

Poate in urma studiilor au constatat ca nu sunt multe persoane care prefera astfel de produse, dar sa fim serioase: cui ii plac machiajele care la prima atingere sau clipire s-au sters sau manjit? Evident ca exista si extrema cealalta, produsele de la alte game care sunt PREA rezistente (de genul: rimel pe care nu il poti demachia nici cu piatra de calcaie, sau ruj care e atat de rezistent ca ramane pe buze o saptamana si arati ca un clown a doua zi), care cu siguranta sunt si foarte daunatoare. Eu una am tot incercat: fie am luat produse rezistente si am ramas doar cu promisiunea, fie a trebuit sa le arunc pentru ca la fel de bine ma puteam machia cu marker permanent ca tot nu le-as fi putut demachia.

Deci sper din tot sufletul ca podusele din gama Ultra Rezistenta The One by Oriflame, vor fi exact ceea ce caut: produse rezistente la transfer, dar nu exagerate ca durabilitate. Vreau doar sa imi gasesc un ruj pe care sa il mai am pe buze si peste 3 4 ore, vreau farduri care sa nu se adune in pliul ochiului in 5 minute. Sper ca nu e prea mult ceea ce imi doresc, si ca Oriflame The One va fi raspunsul pe care il caut de atatia ani.

Sunt curioasa si de celelalte game noi, pentru ca nu tot timpul e nevoie de un machiaj rezistent sau nu se cade un machiaj foarte puternic, insa cu siguranta gama de produse ultra rezistente va fi nr. 1 pe lista de cumparaturi in catalogul urmator.

Krp


PS: Pentru cine e interesat sa participe, mai sunt mai putin de 2 ore pana va puteti inscrie articolul :) Mai multe detalii gasiti pe pagina: http://ro.oriflame.com/products/the-one 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: