sâmbătă, 26 februarie 2011

Semnatura din stilul de scris

Cati dintre voi si-au dorit vreodata sa scrie? proza, poezie, you name it, nu conteaza? Multi, putini? Cativa cu siguranta :) dar probabil ca v-ati gandit ca nu aveti destul talent sau originalitate, si nu ati avea neaparat ceva nou de zis fata de restul scriitorilor si sutelor de pagini deja create... Dar in lumea virtuala oare cum sta treaba?


Ce vreau eu sa zic prin post-ul asta e ca: fie ca scriem pe blog, fie ca pe mess, fie pe forumuri sau alte pagini, trebuie sa stiti si sa luati in considerare faptul ca fiecare din noi are un stil aparte de scris, o semnatura aparte a fiecaruia, care ne tradeaza personalitatea si prin care putem fi recunoscuti oricand, ca mici scriitori ce suntem :) Just think about it, se zice ca marele avantaj al Internetului e ca poti ramane anonim, sau te poti ascunde sub un avatar, o identitate sau mai multe, pe care le creem asa cum dorim... Oare sa fie adevarat?

Pun pariu ca puteti sa va faceti 100 de ID-uri false de mess, sa intrati pe mine, si sa imi scrieti, eu v-as recunoaste :D bineinteles, pe cei apropiati cu care vorbesc des. Cert este ca sfatul meu e sa va antrenati skill-ul asta: incercati sa va dati seama de semnele distinctive ale fiecarei persoane, pot fi expresii uzuale, smiley-uri preferate, stil de scris, o gramada. E util mai ales cand vrea cineva sa va pacaleasca si sa va scrie de pe ID altei persoane :P

Va dau niste exemple ale mele: nu scriu cu diacritice, nu folosesc cratima ci spatiu in locul ei (eg: intr o), smiley preferate - :D ;;) :-?? :P, pun 2 puncte de suspans si nu 3, amestec romana cu engleza, ''na'', ''mda'', ''oki'', si probabil multe multe altele de care nu imi dau seama! Na ca v-am dezvaluit o parte din stilul meu, nu va mai pot pacali !

Voi ce stil aveti? Dar cei apropiati ?

Krp

1 comentarii:

oana taut spunea...

Stiu ce zici, mie mi s-a intamplat recent sa recunosc pe cineva dupa stilul in care scrie/vorbeste, asa n-a reusit sa ma pacaleasca, chiar daca incerca sa se ascunda. Noi poate nu ne dam seama, dar fiecare scriem intr-un anume fel, e ca si grafologia..fiecare are scrisul lui de mana caracteristic.

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: