duminică, 18 mai 2014

Analizam analizam, dar mai si concluzionam :P

Hello girls,

Acest articol are scopul de a sintetiza parerile mele si concluziile in urma campaniei The One lansata de Oriflame, impreuna cu Blogal Initiative, prin care am avut ocazia ca timp de 2 saptamani sa testez o serie de produse Oriflame, din noua gama The One (despre care puteti afla mai multe aici).

In primul rand as vrea sa spun ca e de departe cea mai tare campanie la care am participat, mai ales pentru ca - de ce sa ne ascundem - am primit atat de multe produse de la Oriflame, si nu doar mosrte, ci the actual thing! Ce poate fi mai tare decat sa primesti spre testare produse cosmetice despre care apoi sa iti dai cu parerea? :D

In al doilea rand, campania ma va ajuta sa recomand mai departe diversele produse din gama The One de la Oriflame, in calitate de reprezentant. Chiar daca oricum as fi testat multe din produsele aparute, cu siguranta nu le-as fi testat toate odata, si nu pe toate pe care le-am primit (pentru ca nu toate sunt genul meu de tip de produs cosmetic).

Si in final, ce mi-a placut cel mai mult a fost ca produsele selectate au fost alese in asa fel incat sa poti sa creezi un machiaj complet de la zero, fara sa iti lipseasca nimic. Deci, iata concluziile mele (atat bune cat si rele):

- Per total produsele din gama The One mi-au facut o parere buna, chiar daca unele produse nu le-as fi achizitionat niciodata, dar ma bucur ca am avut ocazia si am putut sa imi completez trusa de machiaje.
- imi plac aceste produse pentru ca nu incarca tenul/ochii/buzele, si deci sunt ideale pentru un machiaj de zi, iar odata aplicate, poti uita ca le porti. De multe ori patesc cu alte produse ca dupa 1 2 ore ba ma mananca fata, ba ma ustura ochii, ba simt gust de ruj in gura - ceea ce nu se intampla cu cele din gama The One.
- imi place ca sunt suficient de pigmentate, chiar daca intentia producatorilor e de a creea "iluzia" unui machiaj puternic, imi place ca fata purtatoarei nu are de suferit din cauza incarcarii cu tone de machiaj.
- am regasit si cateva aspecte mai putin pozitive, mai multe detaliii regasiti in articolele detaliate.

In detaliu:
1. Despre Rimelul Volume Blast si despre Luciurile de buze Power Shine, puteti afla mai multe detalii aici.
2. Despre produsele mele preferate din aceasta campanie - Fondul de ten si pudra Illuskin - regasiti parerile mele aici.
3. Despre Corectorul Illuskin, Fardurile crema Color Impact  si despre lacurile de unghii, gasiti informatii detaliate aici.

Cam asta ar fi tot ce am avut de zis, va pup si va recomand cu caldura produsele The One by Oriflame!

Krp

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: