joi, 8 mai 2014

Machiajul fetei cu The ONE Illuskin - review

Hello again,

Asa cum va spuneam, azi revin cu review-ul meu pentru inca 2 produse din gama The ONE, si anume produsele pentru fata Illuskin. Enjoy!

PRODUSUL  3: Fond de ten The ONE Illuskin

Culoare – am primit nuanta Natural Beige, care e perfecta pentru tenul meu cu subtonuri calde, de galben. Imi place ca in catalog, cele 6 nuante disponibile sunt puse pe 2 randuri (spre deosebire de alte dati cand erau puse de la gramada de la light la dark): randul de sus de la deschis la inchis cele pentru tenul cu subtonuri reci, roz, iar randul de jos pentru tenul cu subtonuri galde, galbui. M-am panicat insa cand l-am scos din recipient prima data, pentru ca era foarte inchis si galbui, dar odata intins a fost perfect! E suficient de pigmentat
b.      Miros – putin chimical, mi-ar fi placut sa miroasa putin floral poate ?
c.       Textura / Aspect – e foarte fin, exact cum spune numele, se pune bine pe piele si nu incarca tenul, nu imi da senzatia de masca, tenul respira, si totodata acopera foarte bine
d.      Ambalaj / utilitate / cantitate – sticluta e rezistenta, din sticla si are dozator, ceea ce e ideal pentru mine; dozarea unei apasari nu e suficienta pentru o aplicare, la mine a fost nevoie de 2, dar mai bine asa decat prea mult;
e.      Testul “zilei”: nu s-a sters ore in sir, sunt impresionata J
f.        Testul “noptii”: la fel ca in timpul zilei, rezista destul de bine si nu am gasit urme pe perna
g.       Demachiere: usoara, rapida
h.      Pro – SPF 20, perfect! Merge bine in combinatie cu pudra care ia din lucire si matifiaza exact cat e nevoie. E foarte pigmentat pentru un fond de ten atat de fluid, imi place!
i.         Contra –
j.        Raport calitate-pret – e foarte ieftin pentru ce efect are, l-as cumpara si la pret intreg J



Concluzie : Cred ca o sa ne intelegem foarte bine de acum inainte. Eu de mult timp caut fondul de ten perfect, si am avut de la Oriflame unul dar l-au scos si de atunci tot caut. Illuskin e asemanator cu cele de la Vichy (doar ca la 1/3 din pret !) ca si calitate, cred ca impreuna cu pudra sunt produsele care din setul primit m-au bucurat cel mai tare !

PRODUSUL  4: Pudra The ONE Illuskin





a.       Culoare – am primit nuanta Medium, e o culoare care cred ca se potriveste si persoanelor cu tenul mai deschis, nu e foarte pigmentata odata intinsa bine deci cele 3 nuante sunt suficiente pentru ca nu puteti gresi (numele si poza din catalog va ajuta sa alegeti)
b.      Miros – fara miros (parca putin se simt chimicalele), mi-ar fi placut sa adauge un iz de ceva
c.       Textura / Aspect – e exact ca descrierea (Illuskin e exact aspectul pe care il da), este foarte foarte fina, dar nu prafoasa, deci e usor de intins; e foarte matifianta, aproape ca imi doream putina stralucire dupa (noroc ca tenul meu cu zona T rezolva repede treaba)
d.      Ambalaj / utilitate / cantitate – imi place mult cutia (culorile, scrisul ales) si recipientul, imi aduce aminte de machiajele mamei mele de prin anii ’80, deci ma duce cu gandul la machiaje de calitate (ceea ce si sunt); oglinjoara e mare, pudra are si o folie de plastic de protectie; 8 gr sunt suficiente, mai ales ca nu trebuie mult produs la o aplicare; imi place si buretelul ca e foarte fin, la fel ca toate pudrele Oriflame, insa ia putin cam mult produs si sigur voi folosi o pensula evantai ca sa nu incarc tenul inutil
e.      Testul “zilei” – a durat cam 2 ore pana tenul meu mixt a reusit totusi sa o unga, dar nu in mod deranjant de tare cat sa trebuiasca reaplicata
f.        Testul “noptii”: nu prea a ramas mare lucru, dar e normal
g.       Demachiere: usoara, rapida
h.      Pro – toate de mai sus; in plus, cred ca aplicata putin ud sau fara fond de ten ar fi suficienta pentru o  acoperire mai light; are si SPF 15, super!
i.         Contra – nu am reusit sa gasesc :D
j.        Raport calitate-pret – Pretul intreg e 49.99, in catalog la reducere e 32.99 acum. Cred ca e un pret ok la cat de buna e, si merita sa urmariti reducerea cand stiti ca e pe gatate. Avand in vedere ca e mai scumpa ca fondul de ten (de regula e invers), puteti sta linistite ca merita ceea ce cumparati!


Concluzie : E o pudra ideala pentru tenul mix, cred ca pentru un ten uscat ar fi prea matifianta. Eu avan ten mixt uleios in zona T, sigur voi trage pe dreapta vechea mea pudra Oriflame si o voi folosi pe aceasta! Bravo Oriflame pentru aceasta pudra, imi aduce aminte de cea pe care a avut-o mama acum zeci de ani tot de la Oriflame, la fel de buna si care a durat ani de zile pana s-a consumat (aplicari ocazionale).

Krp

PS: Maine urmeaza inca 2 produse noi, fardurile crema si corectorul! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: