vineri, 16 mai 2014

Cei trei muschetari - Oriflame The ONE


Salutare, 

Mai jos regasiti ultimele review-uri la produsele Oriflame The ONE. Enjoy!


PRODUSUL  5: Corector Illuskin – nuanta Nude Beige
a.       Culoare – cred ca nuanta asta se potriveste cuiva cu tenul mai inchis, eu cel putin sunt adepta corectorului putin mai deschis ca si nuanta tenului (ca altfel cum ar putea acoperi cearcanele?) mai ales daca acoperirea nu este foarte puternica; deci nuanta aceasta ar fi ideala pentru un ten mediu


b.      Miros – subtil, proaspat
c.       Textura / Aspect – putin cam apos (eu una prefer corectoarele stick) dar e cremos si fin, nu cred ca e facut sa ascunda cearcane/cosuri/roseata foarte pronuntata, ci doar sa uniformizeze culoarea
d.      Ambalaj / utilitate / cantitate – recipient tip tub, dozarea e optima (desi cum am spus prefer corectoarele solide), cantitate mare
e.      Testul “zilei”: e ok pentru un machiaj de zi, usor, nu rezista foarte mult
f.        Testul “noptii”: nu ramane nimic a doua zi ...
g.       Demachiere: usoara, rapida
h.      Pro – imi place ca e fin si se aplica usor si discret, intra bine in piele si nu se strange
i.         Contra – se cam amesteca cu fondul de ten si nu prea mai ramane mare lucru din puterea lui de acoperire, poate daca dupa corector s-ar trece direct la o pudra ar fi ceva



j.        Raport calitate-pret – la reducere e 9.99, intreg 17.99 – nu as plati in nici un caz pretul intreg, asa cum am spus mai sus nu are un efect prea puternic.

Concluzie : E ok, dar nu spectaculos, nu l-as cumpara din nou, dar poate pentru ca e un tip de produs in sine care nu mi se potriveste, si as prefera un corector solid. Are o acoperire subtila, nu va asteptati sa ascunda cosuri cu puroi sau puncte negre J

PRODUSUL  6: Farduri crema The One Colour Impact


-      Culoare – culorile din gama aceasta duc imediat cu gandul la smokey eyes sidefat, cu culori predominant inchise; am primit 3 nuante: Beige Pearl – imi place cel mai mult, e foarte bun ca baza sau pentru coltul ochiului sau arcada pentru ca nu incarca mult si nici nu ilumineaza prea tare dar merge si purtat separat doar el sau chiar ca un sclipici usor de corp daca e foarte bine intins; Golden Brown – e exact ce spune nuanta, maro cu particule aurii, merge bine pentru umbre sau colturi; Olive Green – un verde padure pentru... nu stiu ce, pentru ca nu folosesc nuanta prea des; culorile inchise sunt pigmentate, intra in piele si nu se sterg deloc, doar surplusul
b.      Miros – aproape imperceptibil
c.       Textura / Aspect – mi s-a parut putin ciudat ca sunt diferite ca textura, de exemplu Beige Pearl e aproape prafos, Golden Brown e putin mai cremos, iar Olive Green e aproape uscat – dar nu e deranjant; dupa multe ore si fara primer, mai ales daca ati pus 2 straturi pentru o culoare mai puternica, se strange in pliuri;
d.      Ambalaj / utilitate / cantitate – borcanel dragut cu capacel visiniu, e ok pentru asa un tip de produs, putin nepractica aplicarea cu degetul dar exista si pensule J
e.      Testul “zilei” – rezista bine, se aduna putin in pliul ochiului dar ramane suficienta culoare si pe pleoape

f.        Testul “noptii”: raman pe piele destul de puternic pentru un fard crema (inafara de Beige Pearl de la care raman doar urme de sclipici)


g.       Demachiere: destul de dificila, partea care intra in piele e greu de demachiat
h.      Pro – sunt rezistente, usor de aplicat, nu incarca pielea si sunt sidefate
i.         Contra – scot ridurile in evidenta J probabil pentru ca sunt sidefate; nuanta Olive Green avea un mic defect, cantitatea de produs depozitata in borcanel era desprinsa de pe margine, nu ma deranjeaza dar are un aspect putin urat (la celelalte nuante totul e ok)
j.        Raport calitate-pret – 19.99 redus e cam la limita cu ce as plati pentru un astfel de produs, dar cred ca e ok avand in vedere cantitatea mare oferita si ca trebuie pus foarte putin (34.90 intreg – mi se pare mult)

Concluzie : Imi place Beige Pearl, e nuanta care merita cumparata din punctul meu de vedere, pentru un asemenea tip de produs. Cu restul nuantelor nu stiu ce sa spun, sunt prea inchise pentru gustul meu si nu mi se potriveste smoke eyes sidefat (mi se pare putin demodat) asa ca nu prea pot fi obiectiva.

PRODUSUL  7: Lacul de unghii
a.       Culoare – nuanta Orchid este geniala, e culoarea mea preferata (si a anului 2014) si chiar imi lipsea din colectie, e perfecta pentru vara, iar nuanta Capuccino e clar de toamna/iarna, o culoare prafuita si discutabila ca descriere, atat de frumoasa ca nu imi pot dezlipi ochii de la ea si ma face sa imi fie dor de frig, ca sa o pot purta! Nuantele sunt exact cum apar in sticla, la fel apar si pe unghii
b.      Miros – tipic, nederanjant
c.       Textura / Aspect – finish foaaaarte lucios, ca de unghii cu gel, e cremos si se autoniveleaza usor (nu lasa dare)
d.      Ambalaj / utilitate / cantitate – mult produs in sticluta, ceea ce e bine pentru ca nu m-as putea plictisi de astfel de nuante; pensula e geniala: e lata si rotunjita, aplicarea se face foarte usor fara manjire pentru ca urmareste corect linia cuticulei; e nevoie totusi de 2 straturi dar merge si 1 daca te grabesti J
e.      Uscare: foarte rapida, chiar si la a doua aplicare
f.        Rezistenta: aici am apelat la mama, si peste weekend am rugat-o sa nu isi crute mainile (adica sa nu sara peste curatenia saptamanala si frecat) dupa ce isi face manichiura. Rezultatul? Oja pe degetele cele mai folosite (aratator, degetul mare) se uzeaza de pe varf, dar nu se ciobeste!
g.       Demachiere/stergere: destul de usor, dar nu prea usor incat daca vrei sa faci altceva cu produse care contin acetona, sa ti se topeasca de pe unghii
h.      Pro – vezi cele de mai sus
i.         Contra – nimic de reprosat!
j.        Raport calitate-pret – va fi la reducere in catalogul urmator la 11.99, mi se pare un pret ok avand in vedere calitatea foarte buna si o cantitate mare :D


Concluzie : nu ma asteptam sa imi placa atat de mult un produs pe care sa nu il pot folosi :D dar m-a convins, sigur as incerca alte nuante chiar daca am unghii cu gel (pentru ca sa nu uitam de picioruse!) Abea astept sa vad prezentarea nuantelor in catalogul urmator!

Krp

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: