duminică, 16 ianuarie 2011

As vrea sa fiu pamant ...

E duminica dimineata, si numa sa invat nu am chef ...  asa ca am decis sa fac ceva util, si mi-am replantat craciunita care in ultima vreme am reusit s-o fac sa cheleasca aproape de toate frunzele :((

Si in procesul mai sus amintit, mi-am adus aminte ca ... iubesc pamantul ! (not the Big Whole One, ci chestia aia maro pe care calcam uneori si nu ne place ca ne murdarim, asa ca preferam so ignoram de cele mai multe ori) Imi place sa ma murdaresc de pamant :)) as sta ore in sir cu mainile in pamant, ud sau uscat, si nu ma deranjeaza ca imi intra sub unghii, e ceva primitiv in asta ce imi place tare mult

Imi aduc aminte cum in copilarie in fata blocului, faceam omuleti din noroi si mama mama ce ne mai distram :D pentru ceilalti asta era o distractie in criza de alte idei mai bune, pe cand eu iubeam cand se intampla sa ne aducem aminte de varianta asta :P

Oricum e clar ca e si de la zodie, deci sigur mi se potriveste, dar ma gandeam ca dintre cele 4 elemente, mi-ar placea sa fiu pamant ! Aerul e prea ...usuratic si volatil, nepalpabil si fara miros, deci neinteresant. Focul are ceva putin demonic in el, chiar daca omenirea a reusit sa il stapaneasca, dar e prea zvapaiatic pentru mine. Apa in schimb imi place, iubesc sa ma relaxez in apa si as pluti ore la rand in apa (mai ales cand nu pot simti fundul apei), dar nu e pentru mine, doar pentru cateva minute/ore/zile la mare sau mai stiu eu unde.

Deci daca as avea de ales in ce sa ma reincarnez (!), as alege pamantul - stabilitate si siguranta, chiar daca pentru unii pare plictisitor sau neinteresant, eu vreau sa fiu pamant ! Desi daca stau bine sa ma gandesc la faza cu reincarnatu, imi explica Simo ca odata ce ai ajuns om, nu mai poti regresa (in ceva inferior, gen piatra sau guma de mestecat pe scaunul de la cinema), asa ca va trebui sa sper sa ma reincarnez intr-o forma superioara de pamant...hmm, cum ar fi...jegul de sub unghiile lui Base' ? sau praful de pe Jimmy Choo-jii (sau cum dracu o fi pluralul) a lu Udrea :))

Just kidding, oricum nu prea stiu ce sa zic de faza cu reincarnatul, dar oricum nu prea conteaza ca daca nu e adevarat, tot pamant voi ajunge (vezi varianta Crestina), so lucky me :D

Voi ce ati alege?


2 comentarii:

adizzy spunea...

o pasare as alege sa pot zbura si sa calatoresc :) si acuma imi dau seama ca sunt zodie e aer :) deci probabil ca de acolo mi se trage

Alexandra spunea...

apa... absolut... nu exista sa ploua vreodata si eu sa nu fiu afara si apoi nu cred ca scapa vreo balta fara sa sar in ea :))

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: