miercuri, 12 ianuarie 2011

Nu mai pot cu 2012 !

Deci pur si simplu nu mai pot...Astazi am primit (sper ca in gluma, ca e de la mama) un mail in care sunt adunate toate idioteniile despre ce o sa se intample in urmatorii 2 ani, ca si cum cineva ar fi google-uit ''bullshit profecies for 2012" si le-ar fi adunat frumos intr-un singur rahat de mail. COME ON ! Unele or fi adevarate, nu zic, dar hai sa nu ne dam cu curu de pamant si sa nu speram ca o sa ne vedem aura unul altuia si o sa facem sex prin telepatie (or what not)... Si chiar daca o sa fie asa, si asa nu putem sa aflam AZI.

Ar fi tare totusi, sa se intample unele din ele. Eu de exemplu, vreau sa imi profetiti (is that a word?) voi asa, binisor, cam unde pe pamantu asta o sa fie cel mai bine, ca vrea sa-mi trag si io o casa si sa nu fac o investitie degeaba, sa ma trezesc cu casa prabusita in cotorul pamantului. Sau si mai bine, vreau sa pot vedea prin haine, sa vad care cum de unde va cumparati chilotii, sa fiu si eu in ton cu lumea. Ia, care ma investiti cu puterea asta? Sau trebe sa-mi cumpar inainte vre-un inel de la Captain Planet?..Hm..

Vorbeam azi cu Laura despre carti uitate, dar cand am citit mail-ul mi-am adus aminte de caramida de 1000 de pagini a lui Umberto Eco, pe care o citesti doar sa vezi ''care naiba e faza'' la final ? Doar pentru ca sa afli ca defapt ''nu e nici o faza'', ca e defapt doar o mega-conspiratie ca toata lumea sa creada ca exista o mega-conspiratie. Tare nu? Suna cunoscut, si pe toti care distribuiti astfel de mail-uri, va banui ca va intalniti in tot felu de locuri dubioase si va ganditi cum sa mai prostiti cativa fraieri.

Si daca tot cititi cu siguranta toate blogurile din lume, si cu siguranta si asta (sac! v-am prins!), ia sa va faceti voi un profil da' feisbuc, sa poata lumea sa va dea like, frate! Sa veniti la mine sa va laudati cand aveti 6 miliarde de preteni, va dau si io add atunci, parol!

Krp

PS: Daca nu aveti deja un profil, cand il faceti o sa va dau in judecata pentru drepturi de autor :)) Ca si asa aveti voi toti banii din lume, de ce sa nu-mi cumpar si eu vreo 3 kile de karma din banii vostri, ia?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: