miercuri, 19 ianuarie 2011

Eu urasc duminicile

Mi-am adus aminte de una din lucrurile care ma enerveaza mult, si anume duminicile, si defapt toata treaba asta cu weekend-urile.

NU IMI PLAC duminicile, pentru ca - evident - a doua zi e luni. Si de putine ori ma incanta ziua de luni, si de aia ca tot timpul noaptea duminica spre luni, dorm foarte foarte rau si nu ma odihnesc deloc. Singurul caz in care nu se intampla povestea asta e cand am o activitate concreta, placuta, sau mergem undeva dragut :) Deci, nu prea imi plac weekend-urile seci, nu le pot pune la socoteala, si imi lasa asa o impresie ca saptamanile se continua una dupa alta fara pauza.

Si defapt problema mea e alta...mi-am dat seama ca nici sambetele nu prea imi plac, din acelasi motiv: maine e duminica, a doua zi e luni :| DAR ! imi plac vinerile la nebunie ! :D sper sa nu se ia boala mai sus amintita si pentru zilele de vineri...curand cred ca o sa ma enerveze toate zilele din saptamana :))

Voua ce zi va place?

Krp

1 comentarii:

adizzy spunea...

inainte imi placea mult ziua de miercuri, dar de cand tre sa vin la oras in fiecare joi(intalniri cu profu de disertatie) nu imi mai plac ca stiu ca a doua zi ma trezesc devreme, asa ca imi place contrat oamenilor normali lunea, ca pot dormi cat vreau eu (pun pariu ca atunci cand voi avea job cu program de dimineata nu imi va mai place luni si voi incepe sa iubesc vineri, asa eu vineri noaptea lucrez...o well stii povestea :)

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: