duminică, 9 ianuarie 2011

Despre EU

Din cate am sesizat, tăt omu cu blog are un post asemanator, so here goes (in ordine aleatorie, nu dupa importanta):

- ma cheama Cristina (Kripy say Krp pentru unii prieteni apropiati), sunt din Timisoara si ma mandresc ca sunt Banateanca (nu pentru un motiv anume, e doar in sanje :)) )
- sunt casatorita cu Marius, cel mai minunat om din lume
- am o familie restransa dar suntem foarte apropiati si ne ajutam oricand: cei mai calumea parinti din lume, cei mai cool veri, cea mai frumoasa cumnatica si cei mai buni socri :D si cei mai cei toti si tot asa :D
- am prieteni adevarati (in limita numerica a ambelor maini) pe care ma pot baza oricand, se stiu ei care
- lucrez in PR (in zilele bune) si managementul proiectelor (restul zilelor) si am terminat Comunicare si Relatii publice; actualmente abea astept sa termin masterul de Ingineria si managementul competitivitatii
- imi plac/e (asta e mai lung): ciocolata, cainii, bancurile, camioanele, machiajele si cosmeticele, lucrurile mici, culorile ''discutabile'', imi place apa si mai ales marea, iubesc sa ma joc cu mainile prin pamant, imi place parul meu cret, imi place sa gatesc, un ''like'' pt Universitatea Politehnica din Timisoara (nu si echipa de fotbal), excursiile si vacantele si weekend-urile, muzica latino si melodiile care au acel ceva care imi gadila urechea (orice gen ar fi) si ... altele care poate daca nu imi vin in minte nu sunt asa importante
- nu imi plac/e: sa scriu cu diacritice si sa pun cratima cand scriu pe net, sa stau peste program, sa fac ceva doar pentru ca ''trebuie'', nu imi place sa schimb lucrurile daca merg / sunt inca bune, nu imi place sa ma uit la TV decat la filme sau documentare, urasc ... faptul ca sunt multe lucruri care nu imi plac, si acum nu imi vin in minte (poate le pot edita ulterior :)) )
- etc., dar mi-am pierdut inspiratia

Krp

1 comentarii:

adizzy spunea...

completare la despre tine: esti o foarte buna prietena care stie ce sfat sa dea atunci cand trebuie. bonus nu stiam ca nu iti place sa scri
cu diacritice :D that's new :)

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: