duminică, 9 ianuarie 2011

hi :)

Salutare cititorule :D

In ciuda faptului ca detest ''lucrurile la moda'' si trend-urile si toate persoanele care fac un lucru doar pentru ca il fac multi altii, astazi, duminica seara, mi s-a aprins un bec si m-am gandit sa imi fac blog.

Nu de alta dar uneori ma chinuie talentul, sau vreau sa spun cuiva ce chestie tare am vazut / gasit / auzit, si asta o sa fac si aici. Nu stiu ce e cu butoanele astea din jur, de ce blogger.com (cred ca era primul gasit de google) si nici nu imi pasa prea mult, cand o sa am chef o sa aflu eu :D

Nu stiu cat o sa ma tina si cat de des o sa postez, dar e bine sa fie facut :))

Krp

1 comentarii:

adizzy spunea...

welcome to my world :D si da pls pune optiunea sa comentez cu nume is adresa url

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: