joi, 20 ianuarie 2011

Despre clubbing si TM clubs

Nu ca as fi eu experta, ba dimportriva, dar mie nu imi plac cluburile, cel putin cele din Timisoara. Scriu acest post in speranta in care citeste cineva si ma poate contrazice cu un exemplu concret. Nu imi face placere sa merg in cluburi decat eventual pentru ca imi place sa dansez (nicidecum fauna sau stilul sau ce se imtampla acolo), si aici e problema: muzica. Aceleasi melodii ca la radio, over and over again, nu auzi nimic nou. Si cum dragu sa dansezi decat REPETITIV si cu miscari de robot de bucatarie :| Penibilu de pe lume, parca lumea nu mai stie sa se distreze normal si sanatos

Nu am chef de intrat in detalii, poate cu alta ocazie, vreau doar sa ma anuntati cand se deschide un club in care pun melodii de genul:


That's what i'm talkin' bout bitch! Asta da melodie pe care poti sa ''get down'' si sa transpiri pe bune, nu doar pentru ca iti respira in ceafa un pitziponk matol. Sau macar o combinatie de genul celei de mai jos, si daca in clubu' pe care il stiti voi, is si cativa animatori care arata macar pe sfert ca Don Omar (hot!), sunati-ma si is gata in 5 minute sa merem :D


Krp

PS: Missing Agua Loca, TO

1 comentarii:

adizzy spunea...

da stiu ce zici, mie singurul loc in care imi place sa merg sa dansez e Scottish(in zilele cu muzica oldies ori nimeream eu sa fie oldies day ori asa e tot timpul, nu pot sa zic), dar acuma e atata de plin ca nu mai ai aer nici sa respiri. solutia la ce zici u e party at home ;) si da Don Omar e cute si are si some nice music

Trimiteți un comentariu

Vreau sa spun ceva despre asta: